وان دانلود

به وبلاگ وان دانلود خوش امدید

وان دانلود

به وبلاگ وان دانلود خوش امدید

دانلود بازی ایرانی جذاب خــــــطِ مـــــــن

my-line


بازی “خط من”، یک بازی ٢ بعدی در سبک پلتفرم-اکشن است که به‌صورت رایگان عرضه شده و برچسب وطنی به‌ش خورده. گرافیک بازی قابل قبول است و ماجرا و داستان بازی هم بسیار سرگرم کننده‌است. در پایان بازی می‌توانید یکی از آهنگ‌های عرفان را٬ به عنوان جایزه٬ بازی کنید. برای دریافت بازی و مشاهده اطلاعات بیشتر، به وب‌سایت خط من مراجعه کنید.

خلاصه داستان بازی : عرفان به همراه دوستانش، خشایار و افرا تصمیم می گیرند به ایران بیایند. همه چیز عالی است تا اینکه در نزدیکی تهران، هواپیمای آنها بر اثر حادثه ای، در جنگلی ناشناخته سقوط میکند… هنگامی که عرفان به هوش می آید، خود را در کنار لاشه هواپیما می بیند، در حالیکه هیچ جنازه ای در اطراف آن نیست! حال عرفان باید به دنبال دوستانش بگردد و راز این حادثه را کشف نماید. اتفاقاتی عجیب و ترسناک در انتظار اوست…

تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۰
سایت سازنده : game.fanaei.net
تصویر محیط : شماره یک
ژانر فیلم : اکشن، ماجراجویی، دو بعدی
سبک بازی : اکشن، ماجراجویی، دو بعدی
حجم دانلود : 8.3 مگابایت
لینک دانلود : مستقیم - کمکی


کلمات کلیدی:2 بعدی, game, my line, persian, اکشن, ایران, ایرانی, بازی, تهران, جنگل, خشایار و افرا, خط من, دانلود, دانلود بازی ایرانی, سقوط, عرفان, فارسی, ناشناخته, هواپیما, پلتفرم

نظرات 1 + ارسال نظر
حسین جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:53 ب.ظ http://zirzaminbax.blogsky.com

دوست عزیز لینک شدی.
منو با اسم .::مرجع دانلود جدیدترین های رپ فارسی::. بلینک.
تشکر.راستی من رو تبلیغاتت کلیک کردم.
تو هم بیا رو تبلیغات من کلیک کن.(پرشین هیت رو میگما)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد